Referenser

Runner’s World

”Sälj och samarbeten med partners är en förutsättning för att vårt mediahus ska fungera bra. 500 Procent/ZANN har ett starkt engagemang och driv i sitt arbetssätt som vi gillar och därför valde vi dem för sälj och samarbeten.

Professionalism uti fingerspetsarna och mycket bra representanter för våra varumärken och bolag. Vi vet att vi alltid kan lita på 500 Procent/ZANN oavsett om det handlar om nybearbetning av kunder eller långvariga relationer som ska förvaltas.”

– Jojje Borssen, säljchef

Finansliv

”Jag har jobbat ihop med Dennis sedan januari 2012 och valde honom för hans kunskap om försäljning i olika kanaler, hans kontaktnät och hans vana av att prata med annonsörer från olika segment.

Dennis har ett stort engagemang och driv. Det märks att han brinner för uppgiften och tar varje uppdrag på stort allvar.

Dennis är bra på att se helheten i varje affär och kombinera Finanslivs alla kanaler – magasin, events, webb och nyhetsbrev – i försäljningen. Jag får en tydlig uppföljning av försäljningsläget inför varje utgåva vilket ger mig möjlighet att planera på ett bra sätt.”

– Unn Edberg, chefredaktör

Hooks Herrgård

”Vi har arbetat med Dennis under flertalet år med olika typer av projekt, men de senaste tre åren (2014-2017) har han tagit hand om kontakten med media, förhandling av avtal och bokning av annonser.

Dennis har ett stort engagemang, drivkraft och professionalism i det han gör. Hans förståelse för Hooks Herrgård och vad vi har att erbjuda har gjort att han har kunnat skapa bra relationer med rätt utvalda medier. Goda relationer har skapat flera bra samarbetspartners gällande annonsering, redaktionella artiklar samt träningsevent. Dennis arbete har hjälpt Hooks Herrgård att synas i vimlet bland anläggningar och har förstärkt varumärket på ett bra sätt.

Utmaningen och fokuset har varit att lyfta fram Hooks Herrgårds olika affärsområden, där lanseringen av den nya spaavdelningen varit en viktig del. För att öka vår lönsamheten gäller det att öka antal övernattningar per år samt genomsnittsintäkten per gäst. Mellan 2014 till 2017 har antalet hotellnätter per år ökat med 14% där även snittintäkten ökat i den takt vi önskat. Dennis har varit en del i framgången de senaste åren och därför kan vi varmt rekommendera Dennis till likvärdiga uppgifter.”

– Therese Edberg, marknadskoordinator