VÅRA REFERENSER

______________________________________________________________________________________________________________________________________
RunnersWorld-Referens1

RUNNER’S WORLD

”Sälj och samarbeten med partners är en förutsättning för att vårt mediahus ska fungera bra. 500 Procent/ZANN har ett starkt engagemang och driv i sitt arbetssätt som vi gillar och därför valde vi dem för sälj och samarbeten.

Professionalism uti fingerspetsarna och mycket bra representanter för våra varumärken och bolag. Vi vet att vi alltid kan lita på 500 Procent/ZANN oavsett om det handlar om nybearbetning av kunder eller långvariga relationer som ska förvaltas.”





Jojje
Finansliv-Referens2

FINANSLIV

”Jag har jobbat ihop med Dennis sedan januari 2012 och valde honom för hans kunskap om försäljning i olika kanaler, hans kontaktnät och hans vana av att prata med annonsörer från olika segment.

Dennis har ett stort engagemang och driv. Det märks att han brinner för uppgiften och tar varje uppdrag på stort allvar.

Dennis är bra på att se helheten i varje affär och kombinera Finanslivs alla kanaler – magasin, events, webb och nyhetsbrev – i försäljningen. Jag får en tydlig uppföljning av försäljningsläget inför varje utgåva vilket ger mig möjlighet att planera på ett bra sätt.”


Unn
Jojje Borssén, marknadschef,
Runner’s World
Unn Edberg, chefredaktör,
Finansliv